Agressieve keukenboeren? Het kan ook anders..

Geschreven op 31 oktober 2016 door Coen van Gilst in Inspiratie

Consumenten die steeds vaker onder druk worden gezet om over te gaan tot de aanschaf van een keuken. De laatste tijd is er gelukkig steeds meer aandacht voor deze aanpak in sommige keukenzaken. Gelukkig ja, dat er aandacht voor is. Deze zaken moeten inzien dat dit niet de manier is om een keuken te verkopen. Wel is het jammer dat daarmee alle keukenzaken over een kam worden geschoren. Want echt, het kan ook anders.

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) maakte 29 januari 2015 bekent dat de online klachten voor de keukenbranche enorm toe zijn genomen in het afgelopen jaar. Mensen worden dusdanig onder druk gezet dat ze veel te snel over gaan tot een akkoord op de offerte. Lees meer over deze publicatie op het AD.nl

Gewoon een keuken? Dat is ongewoon

Keukenstudio Maassluis is opgericht in 1987. Al meer dan 25 jaar verkopen wij volgens het motto: “persoonlijk en eerlijk advies”. En dat is ook echt ons streven. Natuurlijk moet je je realiseren dat iedereen dat zegt, maar niet iedereen doet het. Het belangrijkste is dat de klant het gevoel heeft dat hij netjes wordt behandeld en op een eerlijke manier wordt geadviseerd.

Natuurlijk zijn dit ook woorden en nog geen daden, maar kijk anders eens bij onze beoordelingen om zelf te ontdekken wat onze klanten over ons zeggen. Of beter nog, ontdek het zelf en kom eens langs bij onze keukenspeciaalzaak in Maassluis.

Coen van Gilst
Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie
Bel ons op 010 - 592 02 00 of
Neem contact op
Terug naar overzicht
Maak een afspraak